Nespokojnosť a sťažnosti s poskytnutou starostlivosťou

Tak ako v každej oblasti života, aj v tejto – keďže aj zdravotníctvo, sociálna starostlivosť a realizácia pohrebu sú služby - sa môžeme stretnúť s nedostatočnou alebo až zlou kvalitou poskytovaných služieb a nesprávnym alebo nedôstojným prístupom poskytovateľov.

Keďže sa zaoberáme pomerne kritickými a emocionálne obzvlášť vypätými situáciami, miera citlivosti na chyby je tu obzvlášť vysoká a oprávnene, keďže ide vo väčšine prípadov o posledné obdobie a dôstojnosť odchádzajúceho človeka.

Je však potrebné podotknúť, že často pozostalí po prekonaní akýchkoľvek negatívnych situácii sa skôr snažia na ne zabudnúť ako ich riešiť. Je pravda, že sťažnosti im ich blízkeho už nevrátia, ale ich riešenie môže pomôcť k tomu, aby sa tieto situácie už neopakovali a nepostihli niekoho iného a súčasne to umožní vo väčšine prípadov pozostalým uzavrieť prežitú kapitolu.

Na zlepšenie týchto stránok používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie TU