Menu

Nespokojnosť a sťažnosti s poskytnutou starostlivosťou

Tak ako v každej oblasti života, aj v tejto – keďže aj zdravotníctvo, sociálna starostlivosť a realizácia pohrebu sú služby - sa môžeme stretnúť s nedostatočnou alebo až zlou kvalitou poskytovaných služieb a nesprávnym alebo nedôstojným prístupom poskytovateľov.

Keďže sa zaoberáme pomerne kritickými a emocionálne obzvlášť vypätými situáciami, miera citlivosti na chyby je tu obzvlášť vysoká a oprávnene, keďže ide vo väčšine prípadov o posledné obdobie a dôstojnosť odchádzajúceho človeka.

Je však potrebné podotknúť, že často pozostalí po prekonaní akýchkoľvek negatívnych situácii sa skôr snažia na ne zabudnúť ako ich riešiť. Je pravda, že sťažnosti im ich blízkeho už nevrátia, ale ich riešenie môže pomôcť k tomu, aby sa tieto situácie už neopakovali a nepostihli niekoho iného a súčasne to umožní vo väčšine prípadov pozostalým uzavrieť prežitú kapitolu.

Cookies
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať